2015. 01. 29.

Új design

Sziasztok!

Mint látjátok, új design van, remélem, tetszik nektek! :) A fejlécet én (Luna) készítettem, nem akartam designerre bízni (bár lehet, jobban tettem volna xD) Mivel ilyen sokan kedvelitek Lukast, őt választottam a fejlécre. 
Szegény chatet besuvasztottam külön menüpontba, mert belelógott a galád a szövegbe, és nem nézett ki szépen, hogy jobb oldalt van a csúszka. (amit nem tudtam áttenni másik oldalra.) De remélem, nem gond. 
Sajnos a desingcserével együtt a szavazatok is eltűntek, így újra kiírtam. Eddig Lukas, Aleksi és Silja fej-fej mellett halad tíz szavazattal, Lucy csak hármat kapott (reménykedünk benne, hogy azért, mert ő még alig szerepelt.) Mondjuk meglepődtünk, nem hittük volna, hogy ilyen sok Lukas-fan lesz. :D Azt hittük, kap max két-három szavazatot. (Persze nagyon örülünk neki.) Meg volt még egy másik szavazás, miszerint legyen-e rész Aleksi szemszögéből, nyolcból nyolcan arra szavaztatok, hogy legyen, ennyi elég is, + úgyis akartunk, de így már tuti lesz. A teljes 10. fejezetet az ő nézőpontjából írjuk, hogy egy kicsit belelássunk ennek a "gyökér tahónak" a fejébe. :'D 
Szegény Maiev barátnőm beteg, de amint jobban lesz, írjuk tovább. Viszont nekem elvonási tüneteim vannak, és addig úgy gondoltam, elkezdek írni a kis szereplőinkről egy novellát, ami betekintést enged a gyerekkorukba. Bár lehet, hogy nem írom meg, hanem belefűzzük valahogyan a sztoriba, még nem tudom. Nektek mi tetszene? Egy különálló novella a kb. tizenegy éves Lukas szemszögéből, vagy pedig visszaemlékezés az original történetben? Mert annyira nem akarok egy teljes fejezetet a visszaemlékezésre szentelni, mert úgy nem halad a sztori, de a novellában "kalandozhatok." Ti mit gondoltok? Egyáltalán érdekelne titeket egy efféle visszaemlékezés? 
Ezt meg csak úgy csináltam Rinmarun, mert unatkoztam, gondoltam, megmutatom nektek. 




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése