2015. 08. 15.

Szavazás

Sziasztok!


Legnagyobb meglepetésünkre jelölték a blogunkat Blogger Awardra, Legkedveltebb saját történet kategóriában. Ez nagyon megtisztelő, és aki úgy gondolja, a mi történetünk megérdemli, szavazzon kérlek ránk! :) Előre is köszönjük! :) 




Új fejezet hamarosan jön, most értem haza, így nem volt alkalmam írni. 

Addig is érdekességek a blogról/szereplőkről:


- A Valkoinen (Lukas és Aleksi vezetékneve) magyarul fehéret jelent. Szóval Fehér Alex és Fehér Lukács :D Jó hülyén hangzik 

- Nekem (Luna) a kedvenc szereplőm Filip, mert én is ilyen elvont művészlélek vagyok, és úgy vélem, jól kijönnék vele, bár néha lehet, az agyamra menne a fennkölt stílusa. Igaz, olykor én is így beszélek. xD És szintén az engem körülvevő emberek agyára megyek. 

- Kissa, Filip cicájának a neve macskát jelent magyarul, erre utólag jöttem rá. xD Kerestem finn cicaneveket, és ez jött velem szembe, megtetszett, és gondoltam, jó lesz, aztán később rájöttem, hogy ez nem macskanév, hanem magát a macskát jelenti. 

- Egy jó barátom fejére ráfeküdt este a kutyája, és majdnem megfulladt, ez megtörtént eset. :D

- Én is épp olyan kreatívtalan vagyok nevek terén, mint Aleksi: csak azért neveztem el a babámat Tominak, mert az volt írva a dobozára. :D 

- Kb. tíz oldal sztornózott jelenet van, amit nem tettünk bele inkább, mert nem illett volna abba a részbe.

- Aleksi néha álmában ölelgeti a párnáját. :D 



Most ennyi jut eszembe, de nyugodtan lehet kérdezni bármit! ^^ 



Luna 

Ui.: Design átalakítása folyamatban! :) Remélem, tetszik nektek! :)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése